Kaufland намалява хранителните отпадъци и времето за пазаруване с умни технологии

Внедряването на технологични иновации с цел подобряване на клиентското преживяване и удовлетвореност при пазаруването е едно от нещата, които отличават Kaufland от конкурентите му на българския пазар.
Най-голямата търговска верига у нас представи наскоро две смарт технологични решения, които задават нов стандарт на родния пазар в обслужването на клиенти.

Смарт система намалява хранителните отпадъци

За планирането и позиционирането на стоките в магазина, Kaufland България използва иновативна смарт дигитална система, която изчислява необходимите всекидневни наличности от стоки и промоционалните предложения. Системата генерира заявки на база клиентското търсене в магазинната мрежа, давайки всекидневни решения, съобразени с очакванията на клиентите. Тя спомага за прецизиране на доставките, минимизиране на възможностите от грешки и намаляване на хранителните отпадъци. Благодарение на нея, през последната година се реализират над 80 000 промоционални предложения в магазинната мрежа на веригата, а обемът на хранителни отпадъци се намалява с до 22 000 000 кг./бр. годишно.

Сканирай с телефона си и спести време на касата

K-SCAN дава възможност на клиентите сами да сканират избраните от тях стоки, докато пазаруват в магазина, спестявайки от времето за преминаване през каса. Сканирането на артикулите става с личен мобилен телефон или специален ръчен скенер, още преди всеки един от артикулите да бъде поставен в количката. За да се плати крайната сметка, сумата й се прехвърля на касата на самообслужване чрез отбелязване на QR код. За използване на приложението с мобилен телефон е необходима единствено регистрация с Kaufland Card, която да се сканира на входа на магазина. Ако клиентът предпочита с устройството, ръчните скенери са разположени на място в магазините. Основните предимства на услугата са, че спестява времето за изваждане на стоките на касата и че позволява контрол върху сметката по време на самото пазаруване. Изчисленията показват, че тази опция може да спести до 15 минути от пазаруването. Пилотният проект стартира в два хипермаркета на веригата в столичните квартали „Банишора“ и „Овча купел“. Постепенно предстои въвеждането на услугата и в други магазини от веригата в цялата страна.